reede, 3. aprill 2015

Kust märtsi lõpus saab sooja ja päikese vitamiini?

Tulenevalt töö iseloomust on mul nö kohustus puhata ka talvisel perioodil üks nädal. Mida ikka siin lumises või vihmases Eestis märtsi lõpus teha. Niisiis hakkas peas aina ringlmea idee, kuhu sooja minna. Puhkus = palmid, valge liiv, 30kraadi. On see üldse reaalne sellisel aastaajal? Just see oli üks suurimaid küsimusi, sest välistatud olid sihtkohad, mis on turistidest üle küllastunud ja kus kohalikud elavad nende najal õppides ka turistile sobilikke fraase.
Tänu suurele targale näoraamatule olen kunagi komistanud sellise lehe otsa nagu www.reisidiilid.ee , mille info mulle siiani jookseb ja millel ma ka silma peal hoian. Nimelt on tegu portaaliga, mis pakub väga häid pakkumisi reisimiseks just iseseivalt. Eks ma ikka olen arutelnud endamisi, mis kasu nemad sellest saavad, eks kuskilt see ikka tuleb. Igatahes jagavad nad infot nii parimate lennupakkumiste kui ka sihtkohas hotelli pakkumiste kohta.
Veebruaris jooksiski just antud protaalist läbi pakkumine reisimiseks Maldiividele. See oli see õige! Kuigi ma sellel hetkel ei olnud veel otsust teinud kas ja kuna siis just need olid need fotod, mida ma pidevalt käisin googeldamas ja imetlemas.
Ja kui otsus tuli, siis hakkasin tegutsema, et siiski ka endale parim pakkumine leida, et just sinna helesinisesse paradiisi jõuda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar